Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Nyerő típus

2019. október 14. 13:06 - Szürkenyúl

Borkai nyert, tehát akkor bizonyára ő a követendő példa! És mégis, a Fidesz rá akarja tolni a vereségét. Hogy van ez? Én csak egy kis szürkenyúl vagyok, ráadásul még csak nem is nemzeti, biztos azért nem értem.

Ettől függetlenül, gondolom, a Lendvay utcában most vadul keresik a hozzá hasonló képességű, nyerő típusú polgármestereket. Lehet, hogy Tarlósnak ezért nem volt esélye? Nem volt képes keményen, akár nem csak szemtől szemben, hanem hátulról is képviselni városát? Lehet, hogy tengeribeteg is? A kokóval is lehettek volna gondjai! Mi lett volna vele, ha még tovább lassul? A fővárosban már nem voltak felvásárolható telkek, ahová egy Audit be lehetett volna telepíteni. A télapó elvitte a kaszinókat is, úgy, hogy őt kihagyták a játékból. Na, így nagyon nehéz nyerni!
Hiába! Mégiscsak a fiataloké a jövő, főleg, ha rendelkeznek szabad kapacitással, nem riadnak vissza egy kis fizikai munkától, kábítószertől, egy kis korrupciótól sem.
Azért legyünk igazságosak! Borkai mindenben nem felel meg az orbáni elveknek!
Ő nem mondhatja, hogy: nőkkel nem foglalkozom. Viszont az is igaz, hogy ő nem csak békés, boldog karácsonyt kívánt a nőknek, hanem igyekezett másfajta örömökben is részesíteni őket, nem riadva vissza a testi kontaktustól sem! Dicséretes, arra is figyelemmel volt, hogy mindeközben milliókkal is megajándékozza őket. Elmondható tehát, hogy az adakozás is férfiúi erényei közé tartozik.

Arra kíváncsi lennék, mit mondhatott megválasztása utáni beszédében.
Mindvégig, éjjel is, nappal is Győrt szolgáltam?
Pénzt, fáradtságot nem kímélve küzdöttem Győrért?
Mindenemet odaadtam Győrért?
Nem sikerülhetett volna, ha nincs mellettem a család? (bár, ha jól láttam a képeket, videókat, az asszony nem volt mellette)
A jövőben is, hasonlóképpen, mint az előző ciklusban, minden lehetőséget meg fogok ragadni, hogy mindenkit kielégítsek?

Ti tudjátok, Győriek! Azért, ha szabad javasolnom, figyeljek oda, legyetek résen! Ne hagyjátok, hogy a polgármeseretek másokra pazarolja energiáit...!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr5315222166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása