Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Küldjön egy kis pénzt!

2018. május 17. 08:07 - Szürkenyúl

Tegnap levelet hozott a postás. Mikor megláttam a feladót, nagyon izgatott lettem. Gyorsan felbontottam, csak ez után vettem észre, hogy nem is nekem szólt. Mivel Orbán Viktor levelét tartottam kezemben, nem tétováztam, gyanútlanul gyorsan elolvastam. Azóta kicsit labilis az idegállapotom, de kórházba nem megyek, mert még élni szeretnék!
Válaszborítékot megint nem küldött, pedig volna mit mondanom a ganéjnak!

A rohadt nemzeti konzultációs leveleihez bezzeg mindig tud küldeni, de azokra meg válaszoljon neki a halál, vagy a félrevezetett, megfélemlített szavazói! Nem vagyunk barátok, sőt, üzletfelek sem! Pedig megérné! Ott van például a magyar Cukorhegy, a felcsúti fenomén! Vakuljon meg a hintalovam, ha nem tudnék én is olyan jó üzleteket csinálni, mint ez a gázszerelő! Csak legyen jó nagy hátszél!
No, de térjünk vissza a levélhez. Már az első két mondatnál leesett az állam, aztán már csak egy óra múlva tértem magamhoz! Még jó, hogy nem lett nagyobb baj, különben megbüdösödök, mire rám találnak.
Ez egy különleges levél volt. Nagy hiba folytán kerülhetett ki, mivel liliputi egy gyenge pillanatában írhatta, valószínűleg útban Graz felé. Láthatólag elhatalmasodott rajta egy őszinteségi roham, meg még ki tudja mi.
Mindegy is, ha már így esett megmutatom nektek is. Ilyet úgy sem láttatok még!
Íme:

Bözsi néni!
Orbán Viktor, Magyarország örökös miniszterelnöke szól magához.
Április 9-én nem kellett Grazba mennem, és ezt magának is köszönhetem. Szép nap volt a választás napja, kiderült, hála magának is, a programozóknak is, meg a többi rövidlátó, vagy megfélemlített szavazómnak is, nem kellett börtönbe sem mennem. A Polt Peti továbbra is őrködhet a családom, és Mészáros barátom gazdagodása fölött. Ahogy kampánybeszédemben megígértem, maga is kap a pénzemből, amit magától loptam el. Lesz Erzsébet utalvány is, fog kapni tűzifát is, sőt krumplit is! Most nincs sok pénzem, mert odaadtam az ukrán szavazóimnak nyugdíjra. Nagy a család, sokba vannak a gyerekek is, pedig már nem csak az én lábamon állnak, hanem a magáén is. Nehéz az életem, és még az a kurva nyakkendő is állandóan szorongatja a nyakam. Tudja meg Bözsi néni, Én nagyon szeretem magát, majdnem úgy, mint magamat, de csak ha Rám szavaz! Ameddig én leszek a király, addig megvédem magát még magától is! Csak magamtól nem védem meg. Megvédem magát a migránsoktól is, ha bele gebed, akkor is! Remélem, sokat imádkozik értem! Papjaim imádkoznak értem is, meg magáért is, hogy még sokáig tudjon rám szavazni. Az élete árán is megvédem magát, de főleg magamat! Még Brüsszeltől is! Ezek a bibasok állandóan fenyegetőznek, el akarják venni Lőrinctől a pénzemet, de nem adom! Lopjanak maguknak! Amint megkoronáznak, kiadom az első Soros-törvényt, ami egyből kétsoros lesz! Sőt, ha nagy lesz az ellenkezés, akkor elmegy Bicskéig! Országomba csak én hozhatok be migránst. Akinek ez nem tetszik, azt kinyírom!
Bözsi néni! Lesz megint nemzeti konzultáció, számítok magára! A helyes válaszokat majd mellékelem levélben, de visszaküldheti a lapokat ikszelés nélkül is, majd mi kitöltjük. Lesz sok új stadion is. Ha akarják, ha nem! Mi fogunk minden megrendezni, még azt is, amit nem. Én leszek Európa királya, nem is királya, császára!
Bözsi néni! Készüljön! Magának is meg kell tanulni focizni.
Hamarosan meglátogatom vidéki kedves szavazóimat, ha szerencsés lesz, megcsókolhatja a kezemet is.
Nézze továbbra is a tévéimet, hamarosan integetni fogok magának a váramból. Olvassa továbbra is barátaim újságjait, csak az az igaz, amit ők hazudnak!
Jóska bácsinak üzenem, ha legközelebb is a kocsmába megy a szavazókör helyett, pofán csapom! Ha az erdélyi halottak tudtak Rám szavazni, akkor ő se húzza ki magát! Nahát!
Küldjön egy kis pénzt, mert az nagyon szeretem.

Orbán Viktor
Magyarország örökös miniszterelnöke

Az igazsághoz tartozik, mit szépítsem, szeretném tudni, hogy a levél írója hamarosan egy kis zárt közösségben fog levelezni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr113964326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása