Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Disznológia

2017. január 29. 08:56 - Szürkenyúl

Föl vagyok háborodva!
Ezek az amerikaiak azt hiszik, hogy mindent ők találtak fel? Hát nem!
Azt olvastam, hogy náluk megszületett az első sertés-ember embrió.
Hahaha!
Sehol sincsenek hozzánk képest! Nálunk már a kormányba is befurakodtak, és már beszélni is tudnak! Sőt, már olyan okosak, hogy nem szarnak maguk alá, inkább ránk!
Tudom, én csak egy kis szürkenyúl vagyok, még csak nem is nemzeti, de sose szerettem a disznókat! Legföljebb visítás után!


Tudósok szerint egy disznó génállománya kb. 80%-ban megegyezik az emberével. Általában! De mint tudjuk, vannak kirívó esetek. Ha egy magára valamit is adó antropológus betévedne a magyar parlamentbe, nem hinne a szemének, fülének! Még az is lehet, hogy helyben visszaadná a diplomáját.
Jómagam is ismerek olyan embert, aki a majomtól származik, de olyat is, aki biztosan disznótól! Nem is egyet!
Sőt, ismerek patkány felmenőkkel rendelkezőket is!
Vigyázni kéne, én mondom! Elmennek az amerikai tudósok a picsába! Minek kellett létrehozni azt az embriót? Mégis, mire számítottak? Okosabb, szebb, vagy hasznosabb lesz, mint egy ember-ember embrió? Mikor idáig jutottam, belém hasított a felismerés. A francba, hát persze, simán lehet. Gondolkozzatok csak! Nálunk a disznók sikeresebbek, mint az emberek! Számos vezető pozíciót disznók töltenek be! Hogy honnan tudom? Ne vicceljetek! Engem nem tudnak megtéveszteni. Attól, hogy valaki szereti a focit, vagy a bort, vagy fel tud mászni egy helikopterre, esetleg kaszinóba jár, gázvezetéket szerel, attól én még felismerem a disznókat! Honnan, honnan! A járásukról! Mind rosszban sántikál! Sőt, a szagukról is! Ezek mind büdös disznók! Na, meg még azt is tudom, hogy a tisztességes disznók kolbászként végzik, a tisztességtelenek meg íróasztalt kapnak! Ilyen egyszerű. Lehet, hogy ezért drága a disznóhús? Eltolódtak az arányok. Kevés a zsír, meg a hússertés. Megjelentek a szarsertések! Szarnak ezek mindenre, csak meggazdagodni akarnak.
Be kéne most már fejezni az állatkísérleteket! Én sem kísérleti nyúl vagyok!
Oda kellene ám nagyon figyelni, emberek! Ezek a disznók nagyon szaporák! Értem én, hogy fogy a magyar, de röfögni mégse kéne! Egyébként is, mint tudjuk, röfögésnek visítás a vége!
Ha szabadna javasolnom, inkább szeressük egymást, abból nem lehet baj! (Ez nem a disznóknak szólt!)
És még van egy fontos tennivalónk. Gondolkodni, gondolkodni, gondolkodni!
Hogy is írta Bródy János egyik dalában:

„Tudod, az ész bajjal járhat, de bűn az ostobaság”
(A show folytatódik)

Bizony így van ez! Csak az nem mindegy, ki van a színpadon, ki csinálja a show-t!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr7112165395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása