Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

novol a knülü avtídroF

2019. december 13. 12:56 - Szürkenyúl

Jön az iskolarendőrség! Hadd tanulja meg az a büdös kölök hol él!
Mindenhova rendőr kell, ahova nem, oda meg stadion, a stadionba meg úgyis kell rendőr. Legalább az legyen ott, ha már néző nincs.


Az a rendezőelv, ahol egyszer késeltek, lőttek, oda fegyveres erő kell. Ahol még nem történt semmi, oda meg azért. Ezek után én már félve megyek a konyhába is! Véletlenül megvágom a kezem egy késsel, rögtön beállítanak egy fegyverest a konyhámba, egyet meg a spájzba, biztos, ami biztos! Nálunk, magyaroknál a spájz különben is veszélyes terület. Az oroszok a múltban is azt vették be először, most meg már mindenhol ott vannak. A trottyos biztos többet tudna erről beszélni, lehet, hogy most is tele van a spájza oroszokkal, csak nem meri elárulni. Tudom én, Putyin zsebéből kikandikálva nem tanácsos ugatni! Persze, látom én, hogy kevés a rendőr! Nem rég is a migráncsok metróalagutat fúrtak a határra, és oda se jutott elég rendőr, hogy kellő tisztelettel fogadni tudják őket. A kormány migránsfelelőse most jelentette be, már felsorakoztak a határon több százezren. Ezek is láthatatlanok, mint az üregiek voltak. Szerintem láthatatlan rendőrökkel lehetne a legjobban felvenni velük a versenyt. A láthatatlanok jól látják egymást, gondolom. Az az egy bajom van nekem ezzel a migrációval, hogy aki ide akar jönni, az egy sem normális! Ezért vagyok én a migráció ellen. Hülye van ebben az országban éppen elég, nem szorulunk behozatalra! Különben is sokba kerülnek nekünk a migránsok, de főleg azok, akik idehozzák őket! Na, nem a Sorosra gondoltam, hanem a Rogánra, és bűntársaira! Ők lesznek a sorosok! Remélem, a börtönbe vonulásban. Őket kéne elkapni a rendőröknek, meg a trottyost! Ők hozzák a migránsokat. Igaz, akiket ők hoztak, azok illedelmesen megállnak az országhatárnál, köszönnek szépen, és kipengetik a lóvét a főnöknek.
Nem akarok tippeket adni, de szerintem ideje lenne már a nyilvános WC-kbe, kocsmákba is rendőröket állítani. Addig sem védik a bűnözőket!
Na, most már elég volt a hablatyolásból! Amit eddig leírtam, az mind lényegtelen! A lényeg az, hogy már megint fordítva ülünk a lovon! Nem több rendőr kell ebbe az országba, hanem több börtönőr! A bűnözőket nem védeni kell, hanem őrizni, és főleg elzárva! Erre hogy nem jöttünk rá eddig? Én csak egy kis szürkenyúl vagyok, még csak nem is nemzeti, de ezt még én is tudom.
Kezdhetnénk a legnagyobb bűnözőkkel, a trottyos dakotával és bandájával!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr3415350778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása