Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Sapkaország

2022. október 31. 07:47 - Szürkenyúl

Drága nyulacskáim! Bajban vagyunk! Gondolom, ezzel nem mondtam újat. Sajnos ezt tapasztalhatjuk nap, mint nap.
Baj van a sapkákkal!sapka.png


Értem én, hogy jön a tél, és meg fogunk fagyni, de azért nem kéne mindenre sapkát húzni. Főleg nem a tyúktojásra. Ha már mindenképpen tojásokban gondolkodik szakértő kormányunk, akkor inkább az okostojásokra, mint például Matolcsy vagy Varga, de leginkább saját magukra, Lölőre, meg a trottyosra kéne jó nagy sapkát húzni! Ők azok, akiknek az ára kórosan megnőtt! Már régóta túl sokba vannak nekünk!
Már megint összekeverték a nedves fegyházi gatyát a kedves egyházi atyával. Pedig már lassan templomba járnak aludni is. Keservesen megkeresett pénzünket is templomokba, papokba fekteti ganéj kormányunk.
Különben meg, nem értem miért nem engem kérdeztek sapkaügyben. Ebben is szakértő vagyok, annak ellenére, hogy én csak egy kis szürkenyúl vagyok, és még csak nem is nemzeti! Ha megkerestek volna, elmondhattam volna nekik, hogy a sok fölösleges sapka helyett elég lett volna egy is! Na, most már kíváncsiak vagytok, ugye?
Bizony, bizony, én tudom mire kellene egy bazi nagy sapkát húzni! Az inflációra, persze az okostojásokon kívül! Csak maszatolnak a sok sapkával, már lassan a levegőn is sapka lesz.
Pofonegyszerű, nemde! Nem kellen túlbonyolítani. Ennek ellenére – hogy sportnyelven szóljak - a Matolcsy-Varga fedezetlen párostól nem vártam racionális döntést már régóta. Ez a két pénzügyi kókler mindent elkövetett, hogy gazdaságilag tönkre tegye az országot, ráadásul igen kreatívan, külön úton sikerült nekik ezt elérni! Tették ezt nem csak tudatlanul! Nem is értem miért nem barátok. Persze nincsenek egyedül, van a Fideszben jónéhány önjelölt próféta! Itt van rossz például Parragh László, aki a bérekre akar sapkát húzni. Bezzeg a saját, a focisták, képviselők, kormánytagok bérére nem akar. Szoktuk mondani, nagy az Isten állatkertje, de ne bántsuk Istent, van neki elég baja a saját báránykáival is! Nagy állatkertje van a Fidesznek is! Azt mondja ez a négylábú, hogy versenyképeségünk alapja az olcsó munkaerő. Tévedsz pubi! Az olcsó munkaerő nem egy ország versenyképességének alapja, hanem maximum egy vállalkozásé, de még az sem biztos! Ha egy ország gyarmatosítani akarja saját magát, akkor lehet erről beszélni!
Szóval itt tartunk drágáim. Sapkaháború van sapkaországban! Azt nem mondhatom, hogy túlságosan kreatívok volnának a fiúk, de hát istenkém, ez van, mi ültettük őket oda, ahova nem kellett volna!
De ha már annyira nagy divat lett a sapka, én sem akarok kimaradni a „háború” -ból! Van néhány jó ötletem!
Javaslom húzzanak sapkát a köztévé hazugságaira is, igaz, akkor csak a reklámok maradnának, de sebaj! Aztán kerülhetne egy sapka a TAO pénzekre is, jó nagy, hogy ne találjanak oda a sok álprofi futballklubhoz. Vagy például Orbán és Putyin „barátság” -ára is húzatnék egy usankát (ez lenne az igazi rezsicsökkentés!). Nem ártana az ispánok, miniszteri biztosok és egyéb ingyenélők darabszámát megtizedelő ársapka sem! Az egyházak felé áramló milliárdokra egyenesen áldás lenne egy sapka! Nem hagyhatom ki az alapítványokat sem!
Biggyesztenék egy csinos sapkát az álköztársasági elnök fejére is, olyat, amiben nem tudna minden szart aláírni. Az álhonvédségi luxusrepülő orrára is húznék egyet, ne röpködhessen a trottyossal mindenhová!
Na és persze itt van a mindent elöntő korrupció! Arra bezzeg nem akarnak sapkát, csak mindenféle ál ellenőrző bizottságokat alapítanak. Rajtam múlna, akkora és olyan sapkát húznék a sok NER-gazemberre, hogy belegebedjenek!
Aranyoskáim! Az az érzésem, ha az általam javasolt sapkák helyükre kerülnének egycsapásra meggazdagodhatnánk!
Jelenleg azonban a kormány addig-addig sapkázik, míg nekünk meg lassan kalapoznunk kell!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr217966460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása