Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Pót23-ai mellébeszéd

2022. október 26. 07:47 - Szürkenyúl

Drága nyulacskáim! Hallgattátok a király beszédét 23-án? Aki hallgatta, az magára vessen, ráadásul nem az eredeti beszédet hallhatta! Én nem hallottam, csak olvastam róla, viszont a kezembe került az eredeti beszéd piszkozata, amit végül nem mondott el.kordon.png


Most elétek tárom a teljes beszédet, változtatás nélkül. Ez legalább olyan, mint amit elmondott! Ez az igazi (pót) 23-ai mellébeszéd! Ez is majdnem olyan jó, mint egy pótszilveszter!
Íme:

Tisztelt hölgyeim és uraim! Barátaim, nertársak, Lőrinc! Ja, ő nincs itt. Kiküldtem Dubaiba tanulmányútra.
Híveim! Nehéz idők jönnek, de én és a kormányom a helyünkön, helyettetek, helyeteken, és a fejeteken vagyunk!
Harcban edzett régi motoros vagyok én, és már gyerekkoromban is repülővel jártam nem csak meccsekre, hanem még edzésekre is. Már az óvodában is repülő volt a jelem. Holnap, a helyettesem és fő tapsolóm - már készül - éjszaka be fogja nyújtani legújabb törvényjavaslatát, mely szerint, aki ellent mer mondani nekem, az is repülni fog.
Fő alkotmányjogászom, akinek már Brüsszelben is csatornája volt, lázasan fogalmazza az új alkotmánymódosítást, mely ki fogja mondani, hogy én vagyok én, és nincs tovább!
A miniszterelnök férfi, a köztársasági elnök nő, a Nárcisz meg kutya, amíg én akarom.
Nagy szabadságharcos vagyok, az utcai harcosok fajtájából, ezt mindenki tudja, aki nézi az M1-t és a többi csatornámat. Néhány libernyákot még mindig elviszek a hátamon, sőt a hasamon is!

Tisztelt hölgyeim és uraim, Juliska néni, Jóska bácsi, röfi!
Magyarország Európa napos oldala! Ezt onnan is lehet tudni, hogy Brüsszel árnyékból tüzel rám, ráadásul magaslesekről. Most is azért vagyok itt, és leplekkel elbarikádozva, hogy innen harcolhassak a gonosz Brüsszel ellen, akik nem akarnak nekem pénzt adni. Azért vagyok rekedt, és azért kell sokat brüsszentenem, mert sokat harcoltam Brüsszelben, és hideg volt a lövészárokban. De megérte, mert győztem, mint mindig, akkor is, ha nem! Mi magyarok legyőzve is győzünk. Közelharcoltam és legyőzem a sok bürokrata libernyákot, akik szankciókkal támadtak rám, de sikerült hatástalanítanom azokat! Engem nem fognak a golyók, de még a szankciók sem, mert jó keresztény és templomba járó ember vagyok! Az ima mindig a nyelvemen van, az érsekek és püspökök meg a zsebemben.

Tisztelt hölgyeim és uraim, bértapsolóim, drága báránykáim, hűséges nyugdíjasaim, hívőim!
Remélem senkit nem hagytam ki! Mindenkinek boldog karácsonyt!
Nyugat már megint magamra hagyta Magyarországot. Nyugodjanak meg, felkészültem a támadásra. Hirtelen, de jól kiképzett határ és hatásvadászaink a helyükön, és már a Sziszi is beröffentette a gulyáságyút! Kihirdettem a háborús veszélyhelyzetet, megelőzve egész Európát. Már űrkatonáink is hadra foghatók. Ha a Magyar Honvédség főparancsnoka rámosolyog az ellenségre, az megsemmisítő erejű, és már fél győzelem! Ráadásul Katalin asszony képes csukott szemmel, mosolyogva mindent aláírni!
Én a magam részéről már ’56-ban is szembenéztem a halállal, pedig még meg sem születtem! A szabadságharc a mindenem, nem tudtam várni, már megszületésem előtt is harcoltam! Kipcsak véremben is benne van a harc.

Tisztelt hölgyeim és uraim! Harcostársaim! Jani bácsi, maga is!
Mi magyarok, a vezetésemmel, minden válságból erősebben jöttünk ki, mint ahogy bementünk! Én magam is sokat erősödtem, mint korábban mondtam, nem csak a hátamon, hanem a hasamon is el tudok hurcolni néhány libernyákot, brüsszeli bürokratát. A magyar gazdaság is erősebb, mint a Nyugat-Európai, Brüsszelről már nem is beszélve.
Európa rohamosan szegényedik, éhen fognak fagyni! Brüsszelben gáz van, nálunk meg van gáz. Putyin barátom annyi gázt ad nekem, amennyit kérek.
A kormány mindenre odafigyel, ahol gond van ott alkalmazzuk az ársapkát. Utasítottam a pénzügyi szakembereket, húzzanak sapkát az inflációra is!
Holnap utasítást adok a Misinek, foglaltassa törvénybe, hogy Európában a mi gazdaságunk a legjobb, mi vagyunk a leggazdagabbak, legdemokratikusabbak és azt is, hogy punktum!
A németek már készülődnek. Szedik a sátorfájukat, menekülnek hozzánk, mert nálunk szabadság és béke van, és én mindenkinek be tudok fűteni.

Tisztelt hölgyeim és uraim! Minden nemzeti honfitársamhoz szólok!
Nyugodjanak meg! Még néhány keresztény és nemzeti konzultáció, békemenet, népszavazás, és legyőzzük Brüsszelt!

A jóisten és én mindannyiuk felett!
Jómagam és Magyarország mindenek előtt!
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr8817962636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törppicur 2022.10.27. 19:54:33

Nyiszi, baxi ezt a diósgyőr bközép csak úgy értékeli, hangosan, hogy qrva gyenge. Az eleje hosszan elnyúúúúúújtva
süti beállítások módosítása