Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Felhívás

2017. október 05. 08:17 - Szürkenyúl

Szürkenyúl nem viccel!

Figyelem! Pártok, pártvezetők!

Én, mint egyszerű, de nem együgyű kis szürkenyúl, VÁLASZTÓPOLGÁR, felhívással fordulok az összes párthoz, pártvezetőhöz! Azokhoz, akik (pénzemen!) indulni szándékoznak a 2018-as parlamenti választáson. Azokhoz a képviselőkhöz, pártvezetőkhöz, akiket én, és a többi magyar állampolgár választott meg, hogy képviseljék érdekeinket. Vannak egy páran. Jaj, majdnem elfelejtettem. Azokhoz is, akiket a kutya sem választott meg. Van egy-két olyan párt is, akik az én, a mi adóforintjainkból alapítottak pártot, s most a többség akarata ellen dolgoznak!
Az utóbbi hetek történései nagyon megviseltek! Nem köntörfalazok! Nagyon elégedetlen vagyok az Önök hozzáállásával, tevékenységével. Szokásomtól eltérően nagyon finoman fogalmaztam, de a türelmem elfogyott!
Ez nem mehet így tovább! 

Tárgyalásra hívom Önöket.

Sok kérdés fogalmazódott meg bennem az Önök tevékenységével kapcsolatban.
Arra is kíváncsi lennék, mit kívánnak tenni hatalomra kerülve. Ez azért is fontos, mert az utóbbi időben sok mindennel foglalkoztak, sok mindent mondtak, csak a programjukat nem ismerhettem meg. A legfontosabb kérdést azonban elárulom, hogy fel tudjanak készülni:
Hajlandóak-e összefogni minden párttal, annak érdekében, hogy a jelenlegi kormány leváltható legyen?
Azt is előre vetítem, csak arra a pártra vagyok hajlandó szavazni, parlamentbe juttatni, amelyik a nemes cél érdekében hajlandó összefogni akár az ördöggel is!
Arra a képviselőjelöltre fogom adni voksom, aki az összes, Orbán kormányt leváltani akaró párt közös jelöltje.
Amelyik párt nem hajlandó az összefogásra, az cselekedetével deklarálja, hogy a bűnös Orbán kormányt támogatja. Az ilyen párt nem képviseli választói akaratát, így nem jogosult a parlamentbe jutásra sem!
Lassan már annyi miniszterelnök jelölt van kis hazánkban, hogy exportra is jutna. Nem gondolják, hogy ez egy kissé nevetséges? Miféle miniszterelnök jelölt az, akinek a pártja 5-10% alatti támogatottsággal bír?
Jelenleg egy miniszterelnök jelöltre sincs szükség! Először szerezzenek több szavazatot, mint a kormánypárt, utána lehet miniszterelnököt keresni! Derüljön ki a választáson, mely pártnak van joga egyáltalán kormányt alakítani. 

Na, szóval, én, mint választó, várom a pártok képviselőit, valljanak színt, hogy dönteni tudjak! 

Még egy fontos közlendőm van. Én is kampányolni fogok! 

Azok ellen, akik nem hajlandók tenni a kormányváltásért, azaz nem hajlandók az összefogásra! Nem hajlandók képviselni engem, és a hozzám hasonlóan dühös több millió választót, akiknek szintén elegük van, egyfelől a kormányszintre emelt korrupcióból, másfelől cselekvésképtelen ellenzékből. 

Várom mielőbbi jelentkezésüket!

Aki olvasta felhívásom, kérem, adja tovább, hogy mielőbb eljuthasson minden párthoz.

Tisztelettel: 

A választó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr612929189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása