Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Egy hazaáruló levele a hithű magyarokhoz!

2017. február 25. 21:04 - Szürkenyúl

Én, mint az olimpiai pályázat vad ellenzője, tehát a nemzet elárulója, szégyellem magam!
Szégyellem magam, hogy nem tudtam megakadályozni annak az isten tudja hány milliárdnak az elköltését, mely az olimpiai pályázatra el lett pocsékolva.


Szégyellem magam, hogy semmit nem tudtam tenni annak érdekében, hogy a magyar nemzet kormánya ne adhasson szerb harmadosztályú csapatnak 3 milliárdot egy még nem létező akadémiára.
Szégyellem magam, hogy olyan gyáva népnek vagyok tagja, amely eltűrte, hogy egymilliárd forintot kaphasson a magyar kormánytól a Szlovákiai Református Keresztyén Egyház.
Szégyellem magam nemzetünk nagyjai, Orbán, Mészáros helyett is, akik 10 milliárd forintot fektetnek a horvát futballba.
Szégyellem magam azért a 190 milliárdért is, amibe egy futballstadion fog kerülni. Sőt, azért is, amennyivel többe fog kerülni. Ezek még súlyos milliárdok lesznek!
Szégyellem magam azért is, mert ez a nemzeti rablóbanda Paks-II beruházással szakadékba sodorja elárult hazámat.
Én, mint szar hazaáruló azért is szégyellem magam, mert nem én építettem uniós pénzből vadászkastélyokat magamnak.
Hazaáruló vagyok azért is, mert egy nyamvadt eurót sem tudtam ellopni európai uniós pályázatokkal.
Sajnálom azt a sok százezer kényszerűségből külföldön dolgozó honfitársam, mert el kell viselniük a szemrehányó tekinteteket, azért mert több millió hazaáruló országából jöttek.

Sorolhatnám még bűneimet hosszasan, de legyen elég ennyi is!

Meddig kell még hazaárulónak lennem?

Szólj hozzá!
Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr9212294127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása