Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Kész cirkusz!

2016. szeptember 28. 09:09 - Szürkenyúl

Hallották? Kormány (párt)irányítás alá kerül a nagycirkusz. Cirkuszügyi miniszteri biztos kerül kinevezésre. Ha most azt gondolják, hogy én ezt nem érthetem, mert én csak egy kis szürke nyúl vagyok, hát nagyon tévedtek! Igenis értem! Hogyan is tűrhetné el a hatalom, hogy ebben a kis országban más is cirkuszt csináljon? Valóban nagyon veszélyes hely a cirkusz.

Mindenféle kétes elemek megfordulnak ott. Barmokkal, disznókkal, csúszó-mászókkal, balfácánokkal nincs semmi baj, azok, mint tudjuk, máshol csinálják a cirkuszt. A palimadarak meg a nézőtéren vannak, őket a jegyvásárlásnál könnyű ellenőrizni. No de a többiek, azokkal vigyázni kell. Például a cirkuszban (is) vannak majmok. Ezek a majmok egy kis banánért mindenre képesek! Rengeteg kutya is van egy cirkuszban. Ahol sok kutya van, ott kutya világ van. És még ráadásul, ahol sok rosszkutya van, ott vannak kutyaütők is! Ez kerítésen kívül sincs másként.
Aztán persze az erőművészekkel is vigyázni kell. Erős emberből elég egy is ebbe a kis országba. (még sok is!) A bohócokról már nem is beszélve!

Akárhonnan is nézem, valóban érdemes odafigyelni a cirkuszokra!
Az jutott eszembe, ha jól belegondolok, sokkal veszélyesebbek az állatok, bohócok, ha nincsenek bezárva. Ráadásul, többe is kerülnek nekünk!

Azt is hallottam, hogy a nyilvános WC-k is állami felügyelet alá kerülnek. Azt még nem hallottam, hogy ki lesz az ország WC-s nénije. Nem egyszerű a megfelelő személyt megtalálni. Ha jól belegondoltok, érthető, hiszen végső soron egy egészségügyi intézményhálózatról beszélünk.

Nem mindegy, ki, és hogyan végzi a dolgát! Ezt tényleg felügyelni kell. Arról már nem is beszélve, hogy egy-egy ilyen intézmény több hasznot hoz, mint némelyik állami vállalat!

Volna nekem is néhány tippem, miket lehetne még állami felügyelet alá vonni, de bolond lennék elárulni!

Még a végén engem is állami felügyelet alá vonnak…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr6811748691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása