Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Hálapénz

2016. szeptember 28. 09:47 - Szürkenyúl

Azt olvastam, hogy törvény fogja rendezni a hálapénz kérdését.
Eszerint a jövőben nem minősülne bűncselekménynek, ha egy egészségügyi dolgozó utólag fogadna el valamilyen juttatást egy pácienstől.
Ahaaa!


Tehát, ha egy orvos a műtét után veszi át az esetleg előre meghatározott összegű pénzdíját, akkor az már hálapénz?
Szóval, ha egy örömlány aktus után kapja meg a jussát, akkor az nem díj, hanem hálapénz?
Ha gázszerelőt hívok, s miután elvégezte a munkát, kifizetem, akkor én hálapénzt adtam neki?
Ha egy ügyintéző, sikeres közreműködése után veszi át a „nokiás dobozt”, akkor az nem csúszópénz, hanem hálapénz?
Ha totómeccs után fogad el a focista egy nagyobb összeget rossz teljesítménye jutalmául, akkor az nem megvesztegetés, hanem hálapénz?
Értem már!
Atya Úristen!
Eddig rettenetes tévedésben éltem. Én, kis naiv, máig azt hittem, hogy bérből, fizetésből élek. Most már tudom, hogy nem így van.
Ezek szerint, amit munkáltatóm minden hónap 2-án a számlámra utal, az hálapénz.
Hát, ami azt illeti, hálásabb is lehetne!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr7111748785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása