Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Reklámok

2016. augusztus 28. 13:36 - Szürkenyúl

Reklámokat nézve mindig elkeseredek, nagyon elkorcsosult az emberiség. Az én időmben nem volt szükség ennyi gyógyszerre. Az az érzése az embernek, hogy akinek nincs herpesze, lábgombája, vagy lumbágója, az vagy impotens, vagy szorulása van.

Ha már itt tartunk, ma már sokkal könnyebb, mint az én időmben. Akkor még nem volt egészségpénztár, most már van. Csak azt nem értem – persze tudom, én csak egy kis szürke nyúl vagyok – még csak nem is nemzeti -, kopott, deres bundával – mért nem betegségpénztár a neve. Mért csodálkoznak, mit lehet kedvezményesen venni? Csak azt, ami a betegségekhez kapcsolódik: gyógyszert, meg mankót. Ami az egészséghez kapcsolódik, azt nem! Nem lehet sporteszközt, gyógyfürdőjegyet venni, kedvezményesen. Magyarul, először jól meg kell betegedni, hogy valamihez kedvezményesen hozzájussunk. Előre az egészséges ifjúságért, sportos nemzetért! Hajrá magyarok!

Szólj hozzá!
Címkék: közélet humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr7111657334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása