Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Segítség!

2016. augusztus 23. 20:23 - Szürkenyúl

Kedves Barátaim!

Nagy bajban vagyok, ezért a segítségeteket kérem.

Szeretnék Plakátország jó állampolgára lenni, szeretnék megfelelni a kancellária miniszter, és a miniszterelnök elvárásainak is.

Kérem, segítsetek!


Szükségem lenne minimum 1-2 milliárd forint közpénzre, amit ha megkapok – az elvárásoknak megfelelően - gyorsan el tudok sikkasztani. Szükség esetén ezt többször is meg tudom ismételni.
Ha kell, hajlandó vagyok beiratkozni az általános iskolába is. Töredelmesen be kell valljam nektek, hogy én csak 8 évet jártam általános iskolába. Ha nem kerülhető meg, mind a nyolc osztályt hajlandó vagyok kétszer kijárni. Most már tudom, ismétlés a tudás atyja.  Egy hét alatt főiskolai bizonyítványt is szerzek, doktori címre várni kell egy hónapot.
Az őszinteség híve vagyok – tudom, ez is nagy hiba -, még egy vallomással tartozom. Van egy sötét folt a múltamban: még büntetlen előéletű vagyok. Tudom, ez nagy kockázatot jelent, de bízzatok bennem!
A szent ügy érdekében képesnek tartom magam egy 100 milliós budai villa bérlésére is, természetesen közpénzből! Ha muszáj, azt is megígérhetem, hogy semmit nem fogok csinálni, senkinek nem fogok segíteni havi 1,5 millió forintos honoráriumért.
Amennyiben a haza megköveteli, akár el is tudok bújni a számonkérés elől.
A feladat érdekében, és hazámért, mindenre képes vagyok. Ha úgy gondoljátok, hogy ehhez a munkához nem vagyok elég sötét, hajlandó vagyok még két hétre kifeküdni a napra is.
Kedves ismerőseim, barátaim! Ne késlekedjetek, a haza forog veszélyben! Buzog bennem a tettvágy, szeretnék kis hazámért tenni. Mindig is igyekeztem jogkövető magatartást tanúsítani. Rövid életem során mindig felnéztem az ország vezetőire. Mostani kérésemben is ez vezérel! Látom magam előtt a példát! Szükség esetén hagyom magam korrumpálni, ha kell, élen járok közpénzek eltüntetésében is.

Aki tudja, hogyan tudok nagy mennyiségű közpénzhez hozzájutni, az írjon, vagy hívjon!

Elvtársi üdvözlettel:

Szürkenyúl

Szólj hozzá!
Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr5311610430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása