Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Haggyanak engem békiben!

2018. december 20. 11:31 - Szürkenyúl

Tegnap szörföztem a neten, s megakadt a szemem egy cikken, az agyam is elborult!
Nyugdíjasokon segítő szakembereket képez a kormány - olvastam. A CSBO szervezet (Családbarát Ország Nonprofit Kft., csak hogy tudjátok, ilyen is van!) jól kiképzett idősügyi referensei fogják segíteni az idősek életmódjának javítását. Tehát, hogy mindenki értse, nem javítani fognak az életmódunkon, hanem segíteni fognak, hogy javuljon az életmódunk. Ez nem ugyanaz! Minden éjszaka azt hallom, hogy lökdösődik a sok segítség a padláson.


Ugye, csak ámultok, sorstársaim, derék nyuggerek? Itt lesz már hamarosan a Kánaán! Vigyázzatok magatokra, azt a kis időt bírjátok ki, amíg Kásler referensei el nem árasztják az országot!
A CSBO szervezet kiemelt célja, hogy az idősek nyugdíjas éveiket aktívan tölthessék, valamint, hogy megakadályozzák az elmagányosodást, és erősítsék a generációk közötti együttműködést. Hűha! Ez mind? De jó lesz nekünk! Gondolom színházba, moziba, koncertekre visznek, esetleg megsétáltatnak. Ami az elmagányosodást, generációk közti együttműködést illeti, üzenem nekik, ezeket letudhatjuk egyszerre: küldhetik a fiatal pipiket!
Az idősügyi referensek munkájának része, hogy felismerjék az időskori életkori sajátosságokból adódó speciális szükségleteket. Azta hétszentségit! Ezek belénk fognak látni! Na, nézzük, mik ezek. Nekem speciel szükségem lenne papírra, ceruzára. Mindent fel kell írnom, mert mindent elfelejtek. Ezen kívül szükségem lenne egy jó nőre is, míg el nem felejtem. Ha már itt tartok, nem ártana egy keményebb cerka se! Az utóbbi időkben ugyan megnövekedett a merev testrészeim száma, de ez csak nehezíti a helyzetet. Pont azok merevedtek meg, melyeknek nem kellett volna. Két jó szem sem ártana! A jelenlegiek szépek, de nem látom velük, hogy dübörög a gazdaság. Pedig biztos így van, legalábbis a nyugdíjemelés mértékéből erre lehet következtetni.
Aztán elmehetnének helyettem prosztataszűrésre is. Legyen egy kis örömük nekik is. Lenyírhatnák néha a lábamról a körmöket, megreszelhetnék a sarkaimat, mégiscsak könnyebben hozzáférnek, mint én. Egyelőre ennyi jutott eszembe, de még van időm, jövőre kezdik kiképezni a szakembereket. 100 órás, elméleti és gyakorlati modulokat egyaránt tartalmazó tanfolyamon. Megtanulják, hogyan tegyék aktívabbá és színesebbé mindennapjainkat. Ez már döfi! Már alig várom. Lehet, hogy ezek után nem is szürkenyúl leszek, hanem kéknyúl, vagy zöldnyúl. Az azért érdekelne, ki fogja tanítani a leendő referenseket? Remélem, nem valami nyikhaj, akinek fogalma sem lehet róla, mire van szüksége egy „punnyadt alkesznek”. Mindent nem vesz be a gyomrom, kössék fel a gatyájukat, vagy bugyijukat! Mi lesz a bizonyítványba írva? OKJ-s öregügyi szakértő? Esetleg nyugger életmódjavító?
A kisördög azért motoszkál bennem! Ez a ganéj mindig motoszkál, sőt, néha vissza is pofázik! Elkezdtem számolgatni. Ha bevezetik a 70, vagy 72 éves nyugdíjkorhatárt, akkor nem sok dolguk lesz. Férfiaknál a várható élettartam 72,4 év, és ez csökkenőben van. Tehát, ha a rosszabbik verzió jön be, akkor max. az utolsó 5 hónapról beszélhetünk. Na, persze ez rám nem vonatkozik, nekem még van legalább 40 évem, csak azért, hogy legyen munkájuk a referenseknek. Az jutott eszembe, ettől még nekem is lesz utolsó 5 hónapom. Azon tűnődtem, miféle speciális szükségleteim lesznek majd, amiben a referensek fognak tudni segíteni. Elborzadtam a gondolattól is! Mikor már készülődök feldobni a pacskert, akkor kopogtatnak majd, hogy töltsem aktívan az időmet. Értem én, ezt nevezik sírig tartó gondoskodásnak. Mikor idáig jutottam, belém hasított a felismerés. Ezek nem is gondoskodni akarnak rólam, hanem az életemre törnek! Azért akarnak hajszolni, hogy hamarabb megmurgyeljek! Ne kelljen nyugdíjat fizetni. Nahát, abból nem esznek! Kemény vagyok, mint a guanó!
Különben is, ne velünk foglalkozzanak! Képezzék inkább magukat, a minisztereket, a főminisztert! Nem azért mondom, de a jelenlegiek felkészítésére elég lett volna kétnapos tanfolyam is! Egyik nap megtanultak volna hazudni, másik nap kupakokat számolni. Persze, azt tanfolyam nélkül is tudják mi a pénisz. Ja, nem, nem pénisz, biznisz. Ezt a két szót mindig összekeverem, főleg mióta tele vannak az újságok a zsebdiktátorral, meg a pénztárosával.
Na, hagyjuk is ezeket a szemeteket, térjünk vissza a referensekhez! A hátam is borsózik attól, hogy majd a tízparancsolatos gazember akarja megszínesíteni nyugdíjas éveimet. Annak a sok pénznek a rám eső részét, amit a referensekre akar költeni, adja inkább nekem, majd én tudni fogom, tanfolyam nélkül is, mire van szükségem!
Haggyanak engem békiben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr4114502810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása