Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Kiskövet

2017. április 04. 17:41 - Szürkenyúl

Kakadu javaslatára Káder János kinevezte Magyarország futball nagykövetét. Az MLSZ hallgat. Nyilván semmi köze a futballhoz, vagy a futballnak nincs köze az MLSZ-hez…
Hiba volt! Elhamarkodottan döntöttek, és rosszul!


Először is baj van az arányokkal! Szerintem nagy focihoz nagykövet, kis focihoz kiskövet tartozik, tehát elég lett volna kiskövetet kinevezni. Másodszor, erre a nagyon nehéz feladatra nem a legmegfelelőbb személyt választották!
Nem kertelek, megmondom úgy, ahogy van! Én lettem volna a legalkalmasabb erre a feladatra!
Hallom, hallom! Most mind azt mondjátok, hogy én csak egy kis szürkenyúl vagyok, talán már az eszem is elment. Lehet, hogy igazatok van, de pont ezért lettem volna én a megfelelő személy erre a különleges feladatra. Hogy miért? Lássuk csak!
Óvni kell a magyar foci hírnevét. Jelen magyar foci jó hírnevéről csak álmodni lehet. Én speciel jó pénzért kiválóan tudok álmodni bármiről, még a jó magyar fociról is! Ez nem kis teljesítmény, lássátok be!
Népszerűsíteni kell a magyar futballt! Melyiket? A régi idők fociját nem kell népszerűsíteni, a jó foci magától népszerű! Népszerűsíti saját magát! A mai idők fociját? Arról jobb, ha nem beszélünk! Nos, erre a feladatra is én vagyok a legjobb!
Higgyétek el, tudom, mit beszélek! 152 nyelven tudok hallgatni, nem akárhogyan! Anyanyelvi szinten
!
Én
úgy tudok hallgatni, mint senki más! 
Minden kiskövet, nagykövet megmozgattam volna, hogy ne derüljön ki, milyen szar a magyar foci.
Gondoljatok bele, mi történne, ha elkezdeném komolyan népszerűsíteni! Ha túl jól csinálnám, még elterjedne! Brrrrr! Még a gondolatba is beleborzongtam! Szerintetek mi következne abból, ha mindenki úgy kezdene focizni, mint mi magyarok? Európa, Dél-Amerika nagy futballstadionjai bezárhatnának, mert nem lenne egy néző sem! A kutya nem lenne kíváncsi Messiékre, Ronaldoékra! Vagy lehet, hogy mindenki Szalaiékat, Dzsudzsákékat, követelné, utánozná? Na, ne! Eddig, és ne tovább! Nyugodjatok meg, kinevezésem esetén ezt is meg tudtam volna akadályozni!
Ami a futball múltam, és megjelenésem illeti, nem kell szégyenkeznem! Legalább olyan múlttal rendelkezem, mint akit kineveztek, és legalább olyan jól néznék ki Pelé, Ronaldo, vagy Zidane mellett.
Sőt, ugyanúgy nem vagyok sehol a világ futballtérképén, mint ő! Itt most nem merem leírni – nem bírja el a papír – mit kérdeznek a kinevezés hírét hallgatva a fent említett hatalmasságok!
Na, jó, csak teszek egy próbát (miért pont most változzak meg?):

Ki a … az a Szolosi? – kérdezik azóta, kórusban.

Mit lehet erre válaszolni?

Szólj hozzá!
Címkék: közélet humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr6612400839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása