Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

KMR és HIT

2017. december 31. 08:39 - Szürkenyúl

Hazánkban – kormányunk gondoskodásának hála, a világon elsőkként – hamarosan megalakulnak a Védelmi Bizottságok.
Lesznek:
Megyei, fővárosi Védelmi Bizottságok (MVB).
Helyi Védelmi Bizottságok (HVB).
Ezek feladata lesz az óvodák, általános iskolák, középiskolák, alapfokú művészeti iskolák felkészítése a honvédelmi típusú különleges jogrendi időszakra. Eldobom az agyam! Értitek ezt? Ez már valami!


A rendelet szerint a bölcsődék, szakmunkásképzők, főiskolák, egyetemek védelmére nincs szükség. Gondolom ezen intézmények lakói meg tudják védeni saját magukat, vagy Bakondi tudja, ezeket nem támadja meg senki.
Fent jelölt intézményeknek jövő év júniusig ki kell dolgozniuk a Honvédelmi Intézkedési Tervet (HIT).
Az ellenőrzési feladatokat a megyei, fővárosi védelmi bizottság által kijelölt bizottság hajtja majd végre a területi államigazgatási szervek bevonásával. A fenébe! Ezt még leírni sem volt könnyű!
A helyi védelmi bizottságok elnökeit, feladataik ellátásában a helyi védelmi bizottságok titkárai segítik. Lesz itt minden, mint a búcsúban. Még a bizottság bizottságának is bizottsága lesz. Az elnököknek lesz honvédelmi elnökhelyettese, sőt még titkára is! Nagyszerű! De ki fog itt dolgozni, harcolni?
Mindenesetre megnyugtató, a tervekből azt a következtetést lehet levonni, hogy meglepetésszerű, gyors támadásokra nem kell számítani, mivel a bizottságok összehívása időigényes. Az is lehet, hogy a terroristák előre fognak szólni.
Az intézkedési terv, azaz a HIT rendelkezni fog az élelmiszerek, ivóvíz megfelelő tárolásáról is. Gondolom a szülők „M” zárolt tízóraival engedik el gyerekeket oviba, isibe. Előbb-utóbb gyalogsági ásóval, szimatszatyorral fognak közlekedni gyerekeink. Én csak egyet nem értek, ha valami véletlen folytán információt kapnak nagyjaink terrortámadásról, miért bizottságokat mozgósítanak ahelyett, hogy hazaküldenék a gyerekeket. Egyszerű, nem? Megszűnne a célpont! Arról már nem is beszélve, még soha nem tapasztaltam olyat, hogy egy bizottság bárkit is meg tudott volna védeni.
Mindezeken felbuzdulva, sosem lehet tudni, gyorsan megalakítottam a Szürkenyúl Védelmi Bizottságot (SZVB). A bizottság elnökévé bizalmi szavazás útján, ellenszavazat nélkül, megválasztottam saját magam. A bizottság munkáját egy titkár fogja segíteni, aki békeidőben, valamint honvédelmi típusú különleges jogrendi időszakban is ellátja majd feladatát. Ezt a bizalmi állást jómagam fogom betölteni. Biztos, ami biztos, lesz egy honvédelmi elnökhelyettesem is, mégpedig őrmesteri rendfokozatban. Ezt a pozíciót csakis egy katonaviselt egyén töltheti be, így a választás nem volt nehéz, ráadásul csak egy jelentkező volt. Kinevezésem ily módon akadálymentesen megtörténhetett.
Mivel – hasonlóan az országos viszonyokhoz – szerény hajlékomban is munkaerőhiány tapasztalható, ezért indítványoztam saját magam, mint nyugger, visszafoglalkoztatását. A vészterhes időkre való tekintettel az indítványnak eleget téve, kértem felvételemet a bizottságba, mint mezei szürkenyúl tag. Kérelmemet helyben elfogadtam, és haladéktalanul felvettem a munkát. Itt kell megjegyeznem, hogy bizottsági tagságom igencsak sokrétű, ugyanis ellenőrző értékelő, döntés előkészítő, valamint ügyeleti tagként is számít rám a bizottság.
Főnököm, első intézkedéseként, rögtön megálljt parancsolt, ugyanis a titkára, azaz becses személyem, figyelmeztette, ellenőrző bizottság nélkül magára valamit is adó szervezet nem működhet. A szemétláda, időm sem volt elbújni, rögtön engem bízott meg a bizottság megalakításával. Én, bár én csak egy kis szürkenyúl vagyok, még csak nem is nemzeti, a megbízást összeférhetetlenségre való hivatkozással visszautasítottam. A kialakult patthelyzetben az SZVB elnöke a hiányosság feltáróját bízta meg az ellenőrző bizottság megszervezésével. (Magában azért megjegyezte, legközelebb így találj hibát hülyegyerek!) E kis intermezzo után, én, mint mezei szürkenyúl tag hozzáláttam saját Honvédelmi Intézkedési Tervünk (HIT) elkészítéséhez.
A terv, védelmi intézkedések összessége, melyek alkalmasak terrortámadások esetén az SZVB, és tagja által használt objektum, és lakói biztonságának megvédésére.
A terv:
A legfontosabb, hogy mindig legyen otthon élelmiszer tartalék, és ivóvíz. Ebből a célból bespájzoltam néhány babkonzervet, valamint pár üveg vörösbort. Szervezetem már felkészítettem arra, hogy szükség esetén ki tudja vonni a borból működésemhez elengedhetetlen vizet.
Támadás esetén életbe lép a különleges működési rend (KMR). A Szürkenyúl Szervezeti Irányító Csoport (továbbiakban SZÜSZICS) első feladata értesíteni az SZVB elnökét, hogy haladéktalanul tegye meg a szükséges védőintézkedéseket. Természetesen a támadás ideje alatt szabadságolás nem megengedett! Furcsán venné ki magát, ha jön az ellenség, én meg nem vagyok itthon.
Az értesítés eszköze élő beszéd, ha nem vagyok magamnál, akkor telefon. Megjegyzem, a telefontársasággal még van némi bajom, ugyanis próbáltam már magamat felhívni, de a készülék mindig foglaltat jelez. Amíg ez a probléma nem oldódik meg, addig e-mail küldésével kell kapcsolatot létesíteni. Amennyiben a kapcsolatfelvétel sikertelen, azaz a vén hülyével nem lehet szót érteni, annak tényét jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Következő lépés az objektum bezárása, elsötétítése.
Az objektumban található vegyszereket, különös tekintettel a pálinkára, és a borra, biztonságos helyre kell menekíteni.
KMR ideje alatt állandó őrséget kell állítani. Mivel helyettesítésem nem megoldott, így különleges eljárást dolgoztam ki. Mindig csak az egyik szemem csukom le, 3 óránkénti váltással. Arra kell csak figyelmem, hogy váltáskor ne fordulhasson elő, hogy egyszerre mindkét szemem csukva van. A szakzsargon ezt nevezi világos áttérésnek, váltásnak. Világos? További intézkedést is foganatosítok! Riasztás esetén, csak félpofára fogok bort inni, fő az éberség!
Záró rendelkezés:
Amennyiben nagyon súlyos a helyzet, pucoljon ki merre lát, azaz szürkenyúl kapd fel a nyúlcipőt és menekülj! 

Egyelőre idáig jutottam. A terv véglegesítését 2018 januárjára halasztottam, egyben felhívást tettem közzé, melyben kértem a terrorista szervezeteket, tervem, valamint a végrehajtási utasítás kiadásáig ne támadjanak. 

Ezek után már nincs más dolgom, készülök szilveszterre.

Éberség elvtársak!

B.U.É.K!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr4513535389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása