Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Szaporodunk

2017. október 13. 17:05 - Szürkenyúl

Választási törvény módosítási javaslatát olvasgattam, és valamit nem értek. Valamiről biztos lemaradtam. Ez még rendben is volna, hiszen én csak egy kis szürkenyúl vagyok, még csak nem is nemzeti!
A javaslatban 222 országgyűlési képviselő szerepel a mostani 199-el szemben. Első pillanatban megörültem, biztos növekedett Magyarország területe, mint például Arogán házának alapterülete.

Ezek a fiúk mindenre képesek! Vagy esetleg csak egyszerűen, hirtelen megnövekedett az ország létszáma. Egyre több embert kell képviselni. Persze, az is lehet, hogy a miniszterek, államtitkárok számához kell igazítani a képviselők számát. Sőt, van még egy tippem. Lehet az is, hogy a választásokon induló pártok száma a perdöntő. Elborzadtam! Ahogy haladunk, lehet, hogy bővíteni kell az Országházat?
Van egy ötödik lehetséges ok is, talán ez a legvalószínűbb! Megjelent előttem a parlament ülésterme, üresen tátongó széksorokkal. Rögtön világossá vált előttem, miről van szó! Okos! Több megválasztott képviselőből, reményeik szerint, több fog bejárni az ülésekre. 

Hurrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr9512970079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása