Senki nem bújhat el

Szürkenyúl nem viccel! A humor mindig ellenzéki!

Mellékállás

2016. december 30. 14:02 - Szürkenyúl

Egy nagy titkot árulok el nektek. Nem akarom átvinni a jövő évre.
A karácsonyi ünnepeket is tevékenyen, munkával töltöttem. Van egy mellékállásom, az agárdi gyógyfürdőben vagyok előcsobbanó. A neves éttermekben van előkóstoló, a fürdőkben meg van előcsobbanó. Amíg a főbejáratnál meg nem jelenek, addig ki sem nyitják a létesítményt! Miután beengednek, az első dolgom, hogy két úszómester jelenlétében a medence széléről bele kell ugranom a vízbe.

Már a csobbanásból is következtetni lehet a víz minőségére, de addig senkit sem engednek a medencébe, amíg fölfelé mutatott hüvelyk újjal nem jelzek, hogy minden rendben. Nem veszélytelen foglalkozás! Már egyszer előfordult, hogy olyan kemény volt a víz, mire kijöttem a medencéből, kék-zöld foltok jelentek meg rajtam.
Ha most azt kérdezitek, miért pont én töltöm be ezt a felelősségteljes pozíciót, az a válaszom, hogy nálam alkalmasabb személyt nem is találhattak volna. Csak rám kell nézni! Adonisz sehol nincs hozzám képest. Ha valaki a testével keresi kenyerét, az nem nézhet ki akárhogy!
Azt tudjátok, hogyan halt meg szegény Adonisz? Sosem találnátok ki! Egyik nap közölték vele, hogy hamarosan meg fog születni egy férfi – néha szürkenyúlnak fogja kiadni magát – aki különb lesz nála. Bánatában, egy fél év alatt elemésztette magát. Hiába, no, sorsát senki sem kerülheti el.
Felsőtestem önmagáért beszél. Nincs látható kocka hasam, de a kocka has nem is szép, ráadásul nem is előnyös! Elég, ha csak a szegény úszókat nézzük. Mit el nem követnek, hogy a kocka hasuk keltette káros, lassító hullámokat kiküszöböljék. Régebben kitalálták az úszódresszeket, manapság meg borotválják magukat mindenhol, ellensúlyozandó a káros hullámokat. Engem ez a veszély nem fenyeget, kocka hasam egy kis zsír mögé rejtettem.
A hátam egy kicsit szőrös, de legalább nem tollas! Nem vagyok én palimadár, de még csak gerinctelen csúszó-mászó sem!
Az arcom maga a csoda! A megszámlálhatatlan nemes arcélem az evolúció csodája! Sokan azt mondják, hogy ezek ráncok, de nincs igazuk, és kész!
A hajam az nem egyszerűen haj, hanem egyenesen hajkorona! Nem rég, egy munkatársam megkérdezte tőlem, hogy én miért nem őszülök. Azt válaszoltam neki: egyszer már elkezdtem, de gyorsan rájöttem, hogy semmi értelme, így hát, azonnal abbahagytam. Nem mintha egy ősz haj nem lenne szép, csak méltósággal kell viselni! A szakállam kissé őszbe vegyült már, ez további tekintélyt kölcsönöz ábrázatomnak.
Na, jó, az is igaz, hogy süket is vagyok, meg vak is, de ez nem látszik, és nem is fáj.
A lábam kifejezetten rövid, és kicsi, de így pont leér a földre. Ez a csobbanásnál nagyon előnyös. Nagy, hosszú lábakkal nem lehet szépen csobbanni. Nagyon praktikus is, mivel a hosszú szárú nadrágom is rövidnadrágnak minősül, cipőimet pedig meg tudom vásárolni játékboltokban is.
A járásom teljesen egyedi, senkiéhez sem hasonlítható. El kell áruljam, hogy ebben egy idegsebész segítségét vettem igénybe. Mint tudjuk a szépségért, az egyediségért meg kell szenvedni. Egyszer egy ismerősöm, látva járásom, nem mert megszólítani, azt hitte, hogy be vagyok rúgva. Sikerült megtévesztenem.
Mostanában a vízen járást gyakorolom. Részsikereim már vannak. Jégen már egész jól mozgok, vízben is tudok járni, de az igazi áttörés még nem következett be. Rengeteg előnnyel kecsegtet a vízen járás, csak néhány példa: Vízen járva igen csekély az esélye, hogy elüt egy autó, vagy egy villamos.
A vízi utak sosem kátyúsak.
Sokkal egészségesebb vízen járni, és futni, mint kemény aszfalton.
Nem mellesleg, halak jegyében születtem, tátogni már jól tudok (okosakat mondani csak ritkán, igaz ezzel nem vagyok egyedül, de legalább engem nem fizetnek érte!), az úszással még vannak gondjaim, pedig a vízfekvésem kiváló, főleg a medence alján. Ott viszont viszonylag kevés a levegő. Megpróbálkoztam a delfinezéssel is, de hiába csapkodtam a farkammal, nem haladtam előre egy cseppet sem.
Van még mit tanulnom.

Aki idáig eljutott, annak jó szilveszterezést, sikerekben gazdag boldog újévet kívánok.
Na, jó, lássátok, nem vagyok kirekesztő, azoknak is, akik nem jutottak el idáig. Legföljebb ők nem fognak tudni róla.

Szólj hozzá!
Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenyul.blog.hu/api/trackback/id/tr112083709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása